رفتار سوارس نااميد کننده بود

يان آيره، مدير عامل باشگاه ليورپول، اعلام کرد لوئيس سوارس با امتناع از دست دادن با پاتريس اورا در ديدار روز گذشته مقابل منچستريونايتد، در واقع به قولي که به مديران ليورپول داده بود، عمل نکرد.

این مهاجم اروگوئه ای که به اتهام توهین نژادپرستانه در دیدار قبلی دو تیم، برای 8 جلسه از همراهی قرمزها محروم شد، در مراسم ابتدایی دیدار روز گذشته از دست دادن با اورا خودداری کرد؛ اقدامی که با باعث عصبانیت بازیکن حریف شد و جو ورزشگاه الدترافورد را نیز بسیار پرتنش تر از قبل کرد.
 سر الکس فرگوسن در پایان بازی اعلام کرد این حرکت سوارس در واقع بی احترامی به باشگاه خودش بوده و آیره نیز اعلام کرد سوارس پیش از دیدار دیروز به مدیران باشگاه گفته بود با اورا دست خواهد داد. او این مهاجم اروگوئه ای را به دلیل گمراه کردن باشگاه مورد انتقاد قرارداد داد و معتقد است او با این کار باشگاهش را ناامید کرده است.

 آیره در گفتگو با سایت اختصاصی باشگاه لیورپول گفت:" ما بسیار ناراحتیم از اینکه سوارس در دیدار دیروز مقابل منچستریونایتد با پاتریس اورا دست نداد. او قبل از بازی به ما گفت این کار را خواهد کرد اما این کار را انجام نداد. او ما را گمراه کرد و واقعا با دست دادن با اورا، مرتکب کار اشتباهی شد. او نه تنها خودش را مایوس کرد، بلکه باعث مایوس شدن کنی دالگلیش، هم تیمی ها و باشگاهش شد. این برای لوئیس سوارس کاملا واضح است که رفتار درستی انجام نداد. او از رفتارش عذرخواهی کرده،همه ما باید مسئولانه رفتار کنیم و درک کنیم که از همه انتظار می رود رفتاری مطابق شان باشگاه لیورپول داشته باشیم."
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا